Haaai people'.
Een nieuwe blog.
Ik zat op mijn quizlet te kijken en dacht, laat ik die verhaaltjes ook eens op blogger zetten, misschien ga ik dan weer druk bezig met schrijven.
Ik vind fanfiction verhaaltjes schrijven leuk. Soms heb ik geen inspiratie meer, maar ja. Ik hoop dat jullie ze leuk vinden en veel gaan lezen enzo.
Ik ga nu gelijk een deel van eentje er op zetten. De eerste is een fanfiction van Tom Felton. De hoofdrolspeelster heet Miranda... Ik heb dit verhaaltje al best lang geleden geschreven en toen vond ik het leuk om mezelf in de spotlight te zetten, haha. Ik ga de naam dus nog eventjes veranderen.
Ik Quote even een stukje dat ik ook op quizlet heb staan: 'Alyssa, een meisje van 17. Ze zit op zweinstein in zwadderich. Al haar hele leven gaat ze met Draco Malfidus om. Sinds een paar jaar denk ze dat ze iets anders voor hem is gaan voelen dan vriendschap... Zou hij zich hetzelfde voelen of denk hij er heel anders over?'.
I hope you like it.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten